OKT

18,7 km

OKT-11

OKT-13

Dorog vasútállomás-épülete mellől leereszkedünk a vágányok alatt húzódó hosszú aluljáróba, és balra indulunk. A Zsigmondy Vilmos-lakótelep szélén jövünk fel, irány a Petőfi tér, a Köztársaság út, majd a Hársfa utca és végül a Kesztölci út, ahonnan

felkapaszkodunk a már rég felszámolt homokvasút töltésére. Az út innen már a töltés mellett halad, ezen ballagunk egészen Dorog utolsó házáig. A legutolsó kerítés végénél balra fordulunk. Keresztezzük a Kenyér-mezői-patakot, majd elérjük a lőtér és a kutyakiképző mezejét. Eljutunk az erdő szélére, és a távolban megpillantjuk a Kétágú-hegyet. Utunk beletorkollik a Dorogot elkerülő 117-es útba. Balra indulunk, és rögtön utána jobbra tartva beérünk Kesztölcre.

A községben kanyarogva hamarosan elérjük az Esztergomi utcát, amelyről pár száz méter után balra térünk. A házakat elhagyva folyamatos emelkedés mellett egy széles hegytetőre jutunk, ahonnan egy aszfaltcsíkig megyünk tovább. Ezt keresztezve újabb emelkedő következik, amely az erdőszélhez tartva felvezet a Kétágú-hegy oldalába. A rét közepén jobbra fordulunk, és a Sziklák alatti dűlőn végigoldalazva, majd egy kisebb gerincre történő felkapaszkodás után leereszkedünk a Klastrompusztára vezető aszfaltútig. Klastrompusztára érve vagy a Tölgyfa büfé kapuján kihelyezett bélyegzővel, vagy továbbhaladva a kéken a Kémény utca – Klastrompuszta út elágazásában a villanyoszlopra felszerelt bélyegzővel pecsételünk.

Továbbindulva rövid kaptató vezet a következő gerincre. Odafenn

elhaladunk a Szent Péter-fa mellett, majd elérjük az erdő szélét. A Vad-föld mezejétől egészen Piliscsévig ereszkedünk. A római katolikus templomnál rátérünk a főutcára, elballagunk a második világháborús katonai temető előtt, és ahol a főút jobbra fordul, mi balra térünk. Megyünk tovább a Temető utcán, innen balra fordulunk a Szilvás utcára. A községet elhagyva utunk a Gyertyános oldalában emelkedik, néha két méter mélyre is bevágódva a homokos talajba. Követve a kék jelet, és a nagyjából negyedórás út végén megpillantjuk Piliscsaba városának szélső házait. A pecsételődobozt még a vasúti sínek keresztezése előtt, a Wesselényi, az Árpád vezér és a Kálmán király utca találkozásánál, egy villanyoszlopon találjuk meg.

Hossz: 1160 km

Szakaszok: 27 db

Pecsételőhelyek: 149 db

Szintemelkedés: 35.405 m

Szintcsökkenés: 35.198,6 m

Teljesítők száma

(2017. 03. 31-ig): 5853 fő

Céges rendezvények

Magyarország második legmagasabb pontján fekvő Galyatető Turistacentrum vállal céges rendezvényszervezést, csapatépítést, családi összejövetel és ünneplések kivitelezését.

Erdei iskola általános iskolások számára

Szeretettel várjuk az általános iskolás gyerekeket!
A dormitóriumban 31 főt tudunk elhelyezni, a kísérő felnőtteknek fürdőszobás szobát biztosítunk, igény szerint.